دستگیری نیکوکاران قلابی که طلا‌های ۶۰ پیرزن مشهدی را ربودند + عکس نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند! تداوم رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حجت‌الاسلام‌والمسلمین زرندی به سِمت ریاست کل دادگستری استان خراسان‌رضوی منصوب شد آغاز ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی به وضعیت اقتصادی و معیشتی پژوهشگران در حوزه علوم انسانی میزان دقیق افزایش حقوق مستمری‌بگیران اعلام شد | حداقل «حقوق» بازنشستگان تامین اجتماعی؛ ۱۰ میلیون و ۹۰ هزار تومان مشارکت بیش از ۴۰ هزار نفر در پویش مشهد مهربان نگاهی به ابهامات فروش دارو در فضای مجازی یک تیک‌آف موفق | روایت پیدا شدن «یسنا» از زبان «هادی کاهانی»، داوطلب هلال احمر خراسان رضوی ۵۰۰۰ کلاس درس در حاشیه مشهد تا شهریور ۱۴۰۴ ساخته می‌شود برخورد پراید با تریلی در گناباد یک فوتی و سه مصدوم داشت خواص شگفت‌انگیز پوست موز | چیز‌هایی که درباره این میوه پرخاصیت نمی‌دانید مصرف کیک و بیسکوئیت‌ را به این دلیل قطع کنید ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۱۸ اردیبهشت) چرا نباید از فروشنده‌های سیار غذا بخریم؟ نشستن بیشتر از ۵ ساعت؛ افزایش ۲ سانتی‌متری دور کمر را به دنبال دارد اگر پنیر زیاد مصرف کنیم چه اتفاقی برایمان می‌افتد؟ هندوانه پخته سنگ کلیه را پودر می‌کند + نحوه تهیه مجازات حبس از ۲ تا ۵۸ سال برای شاهدان دروغگوی دادگاه‌ها
سرخط خبرها

کاهش ٢ تا ۶ درجه‌ای دما در خراسان رضوی از فردا  (٢ اردیبهشت ماه ١۴٠٢) 

  • کد خبر: ۱۶۰۱۳۳
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کاهش ٢ تا ۶ درجه‌ای دما در خراسان رضوی از فردا  (٢ اردیبهشت ماه ١۴٠٢) 
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی ضمن اشاره به افزایش ابرناکی و احتمال بارش باران گفت: از فردا شاهد روند کاهش دما در اکثر نقاط استان خواهیم بود و این کاهش دما به طور موقت بین ۲ تا ۶ درجه است.

گروه جامعه | شهرآرانیوز؛ زهرا آهنگر زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در ٢۴ ساعت گذشته فریمان  با منفی ٨ درجه و سرخس با ٣٢ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان های خراسان رضوی بوده‌اند. بیشترین سرعت وزش باد از شهرستان‌ بردسکن  با سرعت ۴٣ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ١٢ و ٢٩ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات به ٣٢ درجه و در سردترین ساعات به ١٢ درجه خواهد رسید. 

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه ها و مدل‌های هواشناسی از عصر فردا در سطح  استان شاهد افزایش ابرناکی، وزش باد و بارشهای رگباری و رعد و برق به ویژه  در مناطق غرب و شمال غرب استان خواهیم بود.

وی ادامه داد: اما وزش باد تا اواسط هفته جاری در مناطق مختلف استان شدت خواهد داشت که در نواحی بادخیز به صورت شدید و همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

گفتنی است؛  از فردا شاهد روند کاهش دما در اکثر نقاط استان خواهیم بود و این کاهش دما  به طور موقت بین ۲ تا ۶ درجه است.

با توجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ٨١ بوده و امروز مشهد با شاخص ٨٠ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه‌‌های سمزقند و خیام جنوبی در شرایط ناسالم قرار دارند و ایستگاه تقی آباد در شرایط پاک است. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->